Wednesday 16 October 2013

Salam Semua....

Assalamualaikum...

....rahsia kambing golek akan kami dedahkan..!!!


kambing golek antara fenomena terhangat di pasaran sekarang...peniaga2 tumbuh bagaikan cendawan menandakan permintaan terhadap kambing golek or kambing BBQ ni tidak pernah putus..
...majlis kahwin, hari jadi, house roaming, open house sempena hari raya, chinese new year ataupun depavalli..semuanya berkisar kepada menu kambing golek@bakar@bbq nie.
jika dilihat dalam majlis hari raya di jamuan korporat ataupun pejabat, que or barisan di meja kambing goleklah paling meriah dan panjang...ini menunjukkan sambutan masyarat sangat hangat..

namun, harga ditawarkan dipasaran adalah sekitar RM1000-1400 bergantung kepada menu dan berat kambing tersebut. Ia sedikit membebankan kita sebagai pelanggan untuk menyediakan juadah kambing golek ni kerana rata2 kita hanya sediakan budget sekitar RM1000-2500 untuk majlis kecil seperti sambutan hari jadi, house warming ataupun open house sempena hari raya.

untuk itu, kami di DIYkambingGolek nie cukup berbesar hati memenuhi hasrat masyarakat untuk menyediakan menu terhangat ni pada kadar harga yang mampu milik. Ini kerana kami sendiri peminat kambing golek dan asal seorang pelanggan juga, untuk itu kami memahami masalah anda...

layarilah post menu kami untuk mengetahui pakej2 istimewa kami.

No comments:

Post a Comment